måndag 15 juni 2009

En vacker idiot glädjer ingen, men alla gläds av en klok skönhet!



I Fredags så packade jag och Yvonne bilen full och lastade Anna, Ella och Nova för att ge oss i väg till Vännäs på utställning.
och det visade sig att det gick långt över mina förväntningar.
Lördag
Ella fick stå 4:a i konkurrensen av 11 juniorer med HP domare Torbjörn Skaar. Jag fick en bra kritik och var jätte nöjd med det, trots att hon var väldigt trött och långt ifrån så spänstig som hon brukar vara så skötte hon sig jätte bra.. Jippi!!

Nova fick CK och blev placerad 4 bästa tik. med bra kritik och mycket beröm för hennes bett, domare Kenneth Edh frågade: Hur långt kan jag titta innan jag hittar en tand förlust, med glimten i ögat. Hur långt du vill svarade jag och han började sin koll bakåt i munnen för att avsluta det hela med. Jätte vackert!

Söndag
SPÖREGN... Inte roligt med Ella! Domaren kastade ut i princip alla hanar med 2:or, det var 2 hanar som konkurerade om bästa hane!!! Lika blev det för Ella en 2:a!

Nova fick CK och placerade sig 3:a bästa tik med CERT! Jooohooo! Gissa om jag är stolt! Mitt förstfödda barnbarn! Denna dag fick hon rosor över både hennes bett men framför allt hennes mentalitet. Hon är underbar, vilken mentalitet var Kenneth Edhs komentar bland annat!

Dessutom så fick lilla vackra Anna sitt sista CERT på Söndag så hon kan nu titulera sig SUCH!
Kritiker finns att läsa på min hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar