torsdag 14 maj 2009

Hur MYCKE grejjer ryms hos en hundtokig person?

När Helen och jag kom hem från en LÅÅÅÅÅNG promenad med alla hundar idag. Bestämde vi oss för att städa upp lite i en hund garderob och kolla vad som FANNS....och INTE! ...
(Det där INTE var nog att överdriva, det mesta tror jag nu finns ;))
Beslutade att ta bild bevis på åtminstone koppel och sånt...

Halsband...

...

Spår grejjer...

Utställningskoppel, valpkoppel...

Koppel...

...
Diverse...

Då var det NÄSTAN allt i en utav mina gömmor, mer finns! Jag behöver väl inte säga mer!

3 kommentarer:

  1. Men jesikken! Nu finns det bildbevis på hur det är med dig*S*
    Men vart är alla hundar? som ska ha det där menar jag:)

    SvaraRadera
  2. NÄSTAN ...
    Ja du har ju inte tagit med de kartonger du har i förrådet och i Boda här ..
    Om du skulle lägga upp dessa åxå skulle sidan bli låååång med kort :-)

    SvaraRadera
  3. haha du kan ju öppna en egen hund butik utan att behöva köpa in nå saker till den:P

    SvaraRadera