onsdag 1 juli 2009

Underbar dag hos en underbar Mormor


Idag tog min matte och jag bussen för att åka och hälsa på mormor i Färila. Där var förutom min syster, mamma, morbror Bobby, Poki, Anna och Saja även min 2 benta morbror Fredrik och min moster Nilla.
Vi hundar busade och matte och Mormor satt i solen och drack kaffe. Sen bestämde alla människor sig för att åka till stranden…
Må tro jag blev stolt när jag ensam hund fick åka med i min något pedante morbror Fredriks bil och bada. Vad varken matte eller någon annan tänkte på var… Hur lilla jag skulle se ut efter badet och springandet på stranden ;-). Men min matte fann en lösning innan vi begav oss för att köpa glass… En kasse! Det var helt ok faktiskt, för man vill väl inte ställa sig ovän med Morbror ”Heddan”
Ha en fortsatt bra dag / Ella

1 kommentar: